søndag 5. februar 2012

Muffins


måtte til når vi fikk besøk av mormor og morfar i dag.
Dessuten må jeg jo passe på å bruke det fine etasjefatet jeg fikk i gave da jeg ble abonnent av bladet Boligdrøm.
Liker dette bladet veldig godt. Mange flotte tips å ta med seg!

Om fatet skal forbli kakefat eller om det skal brukes til smykker eller ting og tang får tiden vise, men foreløpig blir det muffins å finne på det flere ganger..

I dag er William allerede 3 mnd gammel, og det er bare tre uker igjen til jeg skal begynne å jobbe...
gleder meg til det! Blir sikkert litt rart å reise fra de to små i førsten, men de har det jo så fint hjemme med pappa'n sin:o)





...og heldig er han jo at Thelma er mer enn glad i å hjelpe til:o)

Ha ei flott vinteruke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar