lørdag 22. oktober 2011

Da er jeg bitt av basillen..

Strikkede lykter gir god høststemning:o)
Ikke det beste lyset for å ta bilder nå, men men..

Holder også på med et putetrekk. Greit å bli kvitt litt restegarn, og sofaen trenger absolutt en fornyelse!
På plantesiden har jeg prøvd meg på et lite eksperiment som jeg håper vil gå veien..
Favorittblomstene er orkideer, men de er jo så kjedelige når de ikke blomstrer. Var lei alle pottene som sto rundt omkring med bare grønne blader i... Derfor prøver jeg meg nå på å samle dem i et stort glassfat, så får vi se om de blomstrer på nytt, og da forhåpentligvis til forskjellige tider:o)

Ha en flott lørdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Så stilig.. Har du oppskrift eller det på frihånd?

    SvarSlett
  2. Takk! Det er på frihånd:o)

    SvarSlett
  3. Jeg også har tenkt å komme i gang med slike strikkede eller heklede glasstrekk. MEN - jeg har begynt på et bestemorlappeteppe - fint å ha noen meditativt å holde på med når det røyner på - og til tv-titting. Kanskje vi ses på tirsdag? Eller så skjønner jeg godt at du kanskje ikke tar turen - det nærmer seg vel nå ;).

    SvarSlett
  4. Kjempefine- har tenkt samme tanke selv ;) Mulig det bare blir med tanken...

    SvarSlett
  5. Mange som er bitt av den samme basillen og søte er de virkelig:)

    SvarSlett