mandag 17. oktober 2011

Første innkjøp

til det nye huset har fått vente helt til nå..over 2 mnd faktisk!!
Har ikke turt å kjøpe noe som helst ekstra før vi fikk solgt huset, så i dag var vi for å kjøpe madrass til minsten, og da fant mannen jammen ei stilig lampe til gangen:o)
Innimellom slår han til på interiørfronten...og ikke så sjelden heller;o)


Og jeg fant et par hjerter til utgangsdørene her...
Gleder meg til å finne noe å pynte dem opp litt med for å markere høsten...
Det må bli noe jeg finner i skogen rett bak huset her tror jeg, slik at jeg bare kan vagge meg frem og tilbake..ikke lenge igjen nå, termin 31. oktober. Og selv om vekta ikke viser på langt nær så mye som i fjor, så er jeg mer enn stor nok..ja, ja, snart i mål:o)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fine hjerter til utgangsdørene! Det er så fint å kunne pynte opp litt der også!

    Kjekt å ha en mann som deltar i interiør-handel! ;-)

    :-)

    SvarSlett
  2. Wow flink mann da... imponert! Tusen takk for info ang. prismelampa jeg etterspurte. De hadde den og sender meg. Tusen hjertelig takk, du er en knupp!

    Klæm:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for komentar inne hos meg!
    Så spennende med nytt hus, flott lampe og hjerte du har kjøpt.
    Klem

    SvarSlett